up

Thursday, September 27, 2012

Usahawan Mikro 1 Malaysia (MARA) KHAS UNTUK BUMIPUTERA SAHAJA!!



As Salam kepada Warga Majalah.com Semua,

Ini adalah berita baik bagi Warga BUMIPUTRA kerana Pihak MARA telah bersetuju bekerjasama dgn syarikat Axtivo BioTech bagi melatih/membantu usahawan dari kalangan belia (terutamanya) & dikalangan Bumiputra (amnya) - termasuk memberi latihan & bimbingan menjadi usahawan berjaya (dibawah Skim Pembiayaan Mikro 1 Malaysia-Axtivo BioTech) sejajar dengan saranan YAB PM kita, 1INDIVIDU 1PERNIAGAAN 1DANA TANPA melalui banyak kerenah birokrasi untuk mendapatkan dana/pembiayaan perniagaan. 

*Pemohon mestilah berumur 18 tahun & ke atas*
*Tiada Cagaran *Tiada Kertas Kerja *Tak Perlu Bank Statement*

Apa yang istimewa dalam program ini adalah Dana yang diberi akan ditolak dari keuntungan yang diperolehi, BUKANNYA dari duit poket kita sendiri. 

Dana terbahagi kepada 2 fasa (Fasa 1 > RM5k & Fasa 2 > RM50k). Harapan saya agar kita warga BUMIPUTRA & rakyat Malaysia amnya tidak akan melepaskan apa juga peluang & manfaat yang ada bagi menambahbaikkan taraf kehidupan kita disamping kekal sihat.

Sekiranya berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila sms NAMA/UMUR/ALAMAT/PEKERJAAN KE >> 0126160357 - MoneyNetwork@cash4u.com

**KUOTA TIADA HAD, SIAPA CEPAT DIA DAPAT**

No comments:

Post a Comment