up

Thursday, April 1, 2010

Korang minat tak 'ONLINE BUSINESS'

Aku just nak buat survery siket .
Sebab aku ni dari start tahun 2008 , aku stop jadi gammer .
So aku nak cuba cari side income dari internet .
Aku just ada la kebolehan tentang IT ni .
Sebb aku dari kecik bergaul ngan abg2 cc yg pro2 pasl IT .
Tahun ni aku just ada jumpa 1 formula baru .
Dan mungkin akan membantu aku dan sesiapa yg berminat untuk berjaya .

Contoh2 seperti dibawah ;

http://www.google.com/adsense
- Memberi anda iklan untuk diletakkan di blog anda , dan anda akan dibayar $0.10 setiap click yang anda dapat .
Pastikan website anda 100%berbahasa ingeris untuk melepaskan syarat sahaja .

http://www.infinitydownline.com
- System income realiti yang mampu memberikan keutungan tanpa dijangka setiap hari.
hanya perlu mencari 'DOWNLINE' dari mana2 website ataupun laman chatting seperti www.facebook.com / www.twitter.com / www.myspace.com .
Dalam 1 hari , pengguna dari malaysia sahaja melayari website www.facebook.com sebanyak 1.3juta orang .
Dari website ini , anda tidak perlu dibayar untuk mendaftarkan diri anda .
Website ini direka percuma untuk semua , tetapi dalam diam Mark Zuckerberg sebagai owner facebook telah meraih keuntungan yang tinggi dan juga dia amat terkenal di merata dunia .

JIKA ANDA INGIN MENCUBA , SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA :)

No comments:

Post a Comment