up

Tuesday, June 15, 2010

Harapan yang hampa



At the first,aku bukan main planing ngan dia nak tengok cite ni.
Tapi mesti tak pernah jadi.
Jangan cakap nak tgk cite ni je,
Nak buat apa dengan dia pun tak boleh la.
Mesti ade je orang yang perlu dia layan daripada aku.
Bila aku terasa,dia ckp aku mcm2.
Dia tak pernah sedar ke selama ni apa yang dia buat kat aku.
Janji janji dan janji.
Apa itu janji weh?
Janji tu aku dah buang dalam kamus hidup aku ni disbbkan benda2 ni lah yang menyakitkan aku dibelakang hari nanti.
Aku muncul dalam hidup kau dengan niat yg baik,
Kenapa kau tak pernah nampak apa yang cuba aku sampaikan?
Ya,
Kawan lebih penting bagi kau.
Tetapi dalam masa yang sama,kawan kau yang menyesatkan kau dan membuatkan orang2 disekeliling mula membenci kau.
Bila aku cuba nasihat nasib baik lah kau dengar.
Itu pun tak sampai lah seminggu,kau dah buat perangai kau balik.
Kalau aku berpeluang tengok cite ni ngan kau sblum aku pergi jauh dari diri kau,
Aku rasa kena fikir 2 kali kot.
Sebab aku kena tau perangai kau dah berubah ke still sama mcm dulu.
Biar aku hampa skalipun,janji aku nak kau berubah jadi diri kau.

No comments:

Post a Comment