up

Sunday, September 12, 2010

Ellynda Suria SEWEL .




Si dino yang selalu bosan , selalu dilanda masalah seperti 'tsunami' .
Selalu menceritaikannya kepada saya semasa saya sibuk atau pun tidak .
Dia amat baik hati kerana suka menderma kepada maxis sebanyak RM3 .
Kisah lalunya mengusik bulu ketiak saya apabila saya mendengarinya secara tetutup .
Kami akan bergayut semasa embun pagi sibuk nak turun kat luar rumah .
Saya terkantoi dengan dia kerana saya tertidur semasa 'Super Savers' sedang berjalan .
Ohh Shit ! Saya tak berdengkur kan Cik Dino ?
Ahaa !
Untuk kepastiannya , saya selalu mendampingi dia jika dia dalam kesedihan .
Saya ni digelar 'CLOWN' kerana berjaya membuat dia tergelak terbahak2 sampai terkeluar kahak hijau .
Dengan ini saya menginshtiarkan(susah nye nak eja binatang ni) esok hari isnin .
Thanks :)
Sid Chuck aka Ikan Dori :)

No comments:

Post a Comment