up

Sunday, November 7, 2010

Hari paling pelik = ="

Hari ni aku rasa lain gile sebab aku tak dapat nak tido dengan selesa,tahu-tahu aku terus pergi kerja.
Dah lah lewat 30minit,nasib baik boss baik :)
Ni semua sebab si setan gendut Lyna Athalia kejut aku tah pape .
Tak hebat langsung!
AHAHAHA !
Macam-macam yang pelik hari ni .
Costumer dari pukul 3petang sampai ke 2pagi satu pun takde.
Aku dok sebuk melayan si setan gendut tu kat gig .
Haaa~
Last2 tak bole balik la padahal esok exam .
Memang aku pun nak bising lah kalau kau nak skip paper .
Walau macam mane pun,aku cube la tolg dia enn supaye dia dapat balik ke hostel tersayang dia tu.
Aku try contact membe-membe area ipoh,tapi belah manjung je yg dapt tolong .
Dia standby dari pkol 8 sampai kol 10 takut si setan gendut ni betul-betul tak dapat balik .
Nasib menyebelahi pihak lawan sebab ada juga orang nak hantar dia .
Lain kali jangan jadi lagi ok SETAN GENDUT BATU BATA !
Kau jangan nak WATERMELON sangat !
Aku yang rasa SKYJUICE kat sini macam orang gila !

No comments:

Post a Comment