up

Thursday, December 16, 2010

Kelebihan Menjadi GENGBLOGGER!



Selamat pagi semua !
Haa ni nak cite siket kat korang yee,nak tau kenapa best jadi GENGBLOGGER ni?
Macam-macam benda dia sediakan untuk kite share sesama blogger lain.
Dulu mula-mula aku belajar buat blogging money ni,semua benda la aku nak tekan sebab belajar sendiri katakan.

Aku join GENGBLOGGER ni mase 2 minggu aku baru pandai sket buat blogging money,tapi aku tak faham GENGBLOGGER ni untuk apa.
Dalam mase sebulan dua aku teruskan perjuangan,aku masih tak tahu kegunaan GENGBLOGGER ni.
Tibe2 aku terbaca post dalam GENGBLOGGER pasal tips2 nak memajukan blog.

Haaa kat situ aku dah start suka la kat GENGBLOGGER ni,aku cuba la godek-godek HAHA!
Aku jumpa PING blog,tapi aku tak reti nak guna.
Tekan punya tekan,aku pun tak faham tapi post yg aku update kat blog tbe2 up kat GENGBLOGGER.
Tapi aku masih tak fahamm = ="
Dah masuk bulan ke-3 aku berblogging,dah lah dekat cyber cafe pulak tu.
Sakit ohh hari-hari cyber cafe beratuss gak la abes.

Dan aku kembali semula pada bulan 12 ni HAHA !!
Sebab aku amek PC dekat COURTS .
Bulan-bulan baya RM200 aje tapi sekarang ni tak terbayar lagi = ="
Godek punya godek kat GENGBLOGGER ni,baru lah aku tau kelebihan jadi seorang daripada mereka.
Follower aku makin menambah,Visitors aku lagi lah bertambah dan maintain katakan.
Berjuta terima kasih lah kat GENGBLOGGER ni sebab dapat share macam-macam setiap hari.

Hari ni aku pulak nak share kat GENGBLOGGER!
Dua hari ni aku habiskan masa macam mana nak buat sesuatu yang boleh dikongsi ngan sume blogger.
Akhirnya,selama 2 hari aku depan PC ni aku dapat buat 1 blog biasa je untuk blogger sume lepak dan share link namanya Link4Ads.

Biarpun aku tak ramai follower,visitor dan peminat.
Aku cuba korek semua ilmu aku untuk kongsi ngan semua.
Kalau nak jadi terkenal,biarlah dengan cara tak sengaja.
Bila berilmu jangan lah nak kedekut pula xD .

JOM SUPPORT !
Link4Ads

No comments:

Post a Comment