up

Thursday, September 13, 2012

myCharge Portable Mobile Charger (Android Smartphone and/or Tablet)


ASSALAMUALAIKUM,

Jika anda memiliki telefon pintar seperti iPhone/Android atau Tablet, maka anda tahu ada perkara yang anda ingin mengelakkan seperti terlalu banyak kehilangan kuasa bateri. Tidak kira berapa cekap pemproses atau bagaimana mewah teknologi yang anda pakai, mesti ada sesuatu perkara tentang telefon pintar yang anda tidak boleh tangani. Oleh itu, ramai pengguna telah mengambil langkah untuk membeli bateri ke-dua sebagai persediaan telefon bimbit mereka. Jadi, saya telah mencuba dan tidak perlu membuang masa atau mengeluarkan duit untuk membeli bateri ke-dua kerana dengan Kuasa Portable myCharge Bank 6000 dapat membantu saya..

Saya membuat satu unit kajian awal tahun ini di GOOGLE tentang telefon pintar dan ia menjadi aksesori pertama yang dapat membantu para pengguna telefon pintar seperti saya. Melangkah keluar dari bandar untuk hujung minggu? Melangkah keluar dari pejabat untuk beberapa jam? Walau apapun, ia sentiasa dengan saya. Apa yang menjadikan ia begitu istimewa? Banyak.

Sebagai permulaan, PMC6000 memegang 6000mAh hayat bateri, atau kira-kira 3-4 kali apa yang menawarkan telefon pintar tipikal. Tambahan pula bahawa peranti mempunyai kabel bersepadu dengan microUSB dan sambungan miniUSB dan ia sudah disediakan. Ya, ada juga penyambung Apple di sana serta  relevan kepada pengguna Apple. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa kali saya telah membantu kenalan saya semasa di bandar dengan menggunakan PMC6000 ini.

Tidak Besar Dan Senang Untuk Di Bawa

Mengapa Beli?

Ini bateri luaran boleh mengenakan Ipad & Iphone anda pada masa yang sama!
Kemasan perindustrian Cemerlang, nipis & ringan, sesuai untuk perjalanan perniagaan / luar / perjalanan
Serasi dengan ipad 16GB/32GB/64GB, 2G/3G/3GS/4G Iphone, Ipod Touch / Nano / Klasik semua generasi, produk digital yang lain:

Spesifikasi:

Kapasiti: 6,000 mah
Input: 5V, 1,000 mA
Output: 5.0V, 1200 mah
Berat: 157g
spesifikasi:
Saiz Produk: 8.0x8.0x21.0cm



RM 170 (With Postage MALAYSIA ONLY) Call : 012-6160357/FB : Sid Chuck (INBOX)
ORDER DIBUKA SETIAP 3HB-15HB DAN BARANG AKAN SAMPAI PADA 25-30HB.


No comments:

Post a Comment