up

Saturday, April 17, 2010

Youthsays - Click For Cash


Apa itu YouthSays?

Berdasarkan info dari laman rasmi mereka boleh disimpulkan bahawa YouthSays adalah komuniti untuk remaja meluahkan pendapat masing-masing dalam bentuk survey yang dijalankan. Yang paling menarik, setiap poll atau survey yang dijawab akan dibayar. Survey berbayar sememangnya telah lama dipraktikkan di dunia realiti, tapi di dunia siber Malaysia, ini pengalaman aku yang pertama. Dengar khabarnya, mereka sedang menawarkan RM50,000 untuk 25,000 remaja. Err, aku dah daftar, tapi emel pengesahan belum sampai.Just tunggu dalam masa 2 hari dan emel pengesahan akan sampai terus ke email anda .

Bukan sekadar pool survey!
Dengan menjadi ahli, selain mendapat wang selepas menjawab survey, para ahli juga layak untuk turut serta dalam forum mereka yang dinamakan Youth Council.

PROMOTE Commercial Campaign

Anda hanya perlu promote Commercial Campaign di blog atau facebook sebanyak mana yang telah disediakan oleh YOUTHSAYS. Sila lihat gambar di bawah setelah anda mendaftar.

click untuk zoom

Setiap iklan commercial yang anda promote di click oleh sesiapa sahaja,anda akan dapat sebanyak RM0.20sen dari YOUTHSAYS.

CONTOH Link COMMERCIAL ;

click untuk ZOOM

Macam mana nak keluarkan (cashout) pendapatan saya dari youthsays?
Akan keluar automatik pilihan untuk mengeluarkan wang apabila anda telah cukup minimum sebanyak RM50

Lagi?
Hanya mereka yang berumur 35 tahun ke bawah sahaja yang layak memohon untuk menjadi ahli. Pendaftaran adalah percuma dan mudah. Borang pendaftaran juga sangat interaktif dan menarik. tahniah kepada pembangun laman web berkenaan. Sekiranya ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan, boleh lihat laman FAQ mereka.


Click HERE to join now.


Saya sudah mencuba ! Anda bila lagi ?

No comments:

Post a Comment