up

Thursday, May 20, 2010

Akhirnya aku dapat kerja !

Smekom sumee .
Time kasih kerana meluangkan masa anda dengan membaca post2 mengarut saya ni :)
Aha !
Last week aku n kawn aku gi cari keje saje2 .
Tau2 besok tu terus dapat kerja .
So,malam tu aku bukanlah main awal tido sebb nak kerja besok .
Sedangkan hari2 jadi kelawar xD .
Tup Tap Tup Tap ~ jam pun dah pkol 8 dan aku terus ke tempt kerja .
Lepas je SIGN Attendance , diorang ajar mcm mana nak gunakan mesin yang ade kat tmpt keje aku ni .
Aku keje jaga mesin STATMENT BANK ajee .
Lepas dia ajar mcm mana nak guna tu , aku pun bukanlah main semangat nak start buat keje .
Tau2 supervisor aku ckp , " ok dik dah faham kan ? kalau adik nak tau , keje ni 25hb-28hb je .
Dengan pelik nye aku tanya "So?hari2 lain cam mane ?"
Dengan sepantas kilat dia jawb "Hari2 lain ko gi la tido kat surau atau buat housekeeping sket" .
So aku rasa cam pelikk je .
Rupenye2 mmg betul2 lah keje 3 hari je , yg lain2 tu tido je kat surau hahaha !
Cukup bulan amek gaji ok !

No comments:

Post a Comment