up

Friday, September 24, 2010

Bermaknanya R&J pada kami :)


Jani♥
Bukan senang nak kenal seorang perempuan yang 'HATINYA SECANTIK WAJAHNYA' .
­Biarpun aku tak seberapa untuk dia , tetapi aku cuba untuk kerja lebih keras untuk menawan hatinya .
Dia telah mengajarku erti kehidupan dan kesejahteraan yang ku ingini .
Biarpun dia diminati oleh 'SERIBU SATU' lelaki diluar sana .
Aku tetap akan mencintainya .
Film Radit Dan Jani yang menyatukan perasaan kami tanpa kami sedari .
Padamulanya dia mengenali ku sebagai seorang budak 'PUNK' yang 'NAKAL' .
Tetapi keikhlasan hatinya dapat mengubah diri ku sikit demi sedikit .
Separuh kasih sayang yang aku miliki telah pun aku serah kan kepadanya .
Biarpun kami tiada hubungan yang TETAP .
Semua kenangan ini akan tetap ku kenang biarpun dimana ku berada :)
-Radit♥

P/S: Kau harus percaya Jani♥ , satu hari nanti aku akan bisa buat kau bahgia ♥ .

No comments:

Post a Comment