up

Monday, October 4, 2010

Kuku Kaki Ku Demam .

Jam PC 6 yang dah 'KOKKAK' ni menunjukkan 4.10 tengah pagi .
Aku pun berlangsung bosan dan ngantuk lah sikit .
Tadi around pukul 3, Aku dan facebook user lain bercerita tentang 'TARIK TALI' .
Bunyinye macam permainan zaman skolah rendah je kan.
Cite la pasal cari gula-gula dalam tepung ke,main polis n 3 kee,lari dalam guni kee.
Best la jugak.
Nak dijadikan cerita , hati aku tibe2 terasa mcm something tak kena .
Aku pun teruskan berjuang sambil menghisap rokok 'NUSANTARA HIJAU' lebih dikenali 'ROKOK MURAH'.
Mood pun dah mula down , sebab aku mula terasa diri aku diAMBANG 'TARIK TALI' juge .
HAHAHA !!
Bosan dan bosan , aku selak2 lah gambar aku yg lama2 ..
Teringat pula zaman muda2 dulu hahahaha ! Mude la sangat ..
Makin membesau , makin macam2 aku nak cuba .
Sekarang ni aku sibuk ngan bisnes online aku ni .
Harap2 dengan usaha yang selama ni aku dok sibuk on sampai tengah pagi kat cc berhabis duit , ada lahh rezeki :)
Aku ni suke mengacau status orang kat FB . Sebb aku selalu rasa kebosanan dan keseorangan .
Bila aku dok sebuk kacau , kat situ lah chance aku berkenalan ngan member baru :D .
Sambil tu , dok check2 page n blogspot aku ..
Haha hati ni tibe2 tergerak nak bercerita kat blogspot ni ..
Hmm alang2 berkongsi la ye peristiwa seminit dua aku ni :D
Sekiann .

No comments:

Post a Comment